Ce vrea clientul ca tu sa stii
Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci!
Marca: Editura BusinessTech International
33.00 Lei
Reducere: 10%2970 Lei
Pret cu TVA inclus
in stoc
Cod produs: 25182
Descriere
Ce vrea clientul ca tu sa stii Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci! de Ram Charan
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie
- Sa vii cu noi oferte personalizate
- Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important
Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie
- Sa vii cu noi oferte personalizate
- Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important
Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare
Caracteristici
AUTOR | Ram Charan |
EDITURA | Editura BusinessTech International |
NR PAGINI | 221 |
AN APARITIE | 2012 |
LATIME (CM) | 13 |
INALTIME (CM) | 20 |
COD BARE | 9789738495692 |
Opinii
Pareri Ce vrea clientul ca tu sa stii
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.
Detii sau ai utilizat produsul?
Clientii Librarul.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.
Alerta de pret
Produse similare
-10%
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari
AUTOR: Stephan Schiffman
2200 Lei
(-10%)
1980 Lei
-10%
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari
AUTOR: Stephan Schiffman
2200 Lei
(-10%)
1980 Lei
-10%
Program intensiv de instruire in vanzari pentru realizare profesionala si personala
AUTOR: Harvey Mackay
4900 Lei
(-10%)
4410 Lei
-10%
De la idee la bani in arta si muzica
AUTOR: Randey W. Faulkner , Napoleon Hill Foundation
5500 Lei
(-10%)
4950 Lei
-10%
Cum sa construiesti un departament de vanzari
AUTOR: Lorand Soares Szasz, Alina Andriuta
7500 Lei
(-10%)
6750 Lei